måndag 24 mars 2014

Sommarsjälar med vilande stjärtar!


Idag har socker varit min bästa vän, vissa dagar blir det bara så!

Efter att ha varit en sväng på mitt Strömma Farmlodge så fick det bli vindsstädning. Får alltid lite känsla av tidsbrist när man börjat rota bland gamla saker, brist för att tiden går för fort! Jag hinner inte med, hinner inte memorera allt som händer. Det går så fort och jag har sparat o sparat för att barnen skall komma ihåg så mycket det bara går från sina liv.



Blir förbannad på mig själv över överkonsumtionen som pågått. Kan konstatera att vindsutrymmen är mindre bra om man vill ha ordning och reda, det är så lätt att gå upp med grejer istället för att tänka till o rensa ut. Dock skulle jag inte ha något emot att städa andras vindar o hitta gömda skatter...



Just i detta nu letar jag efter skatter i form av stolar. Stolar som avslappnade sommarsjälar skall få vila sina stjärtar emot i sommar! Jag hoppas att mitt sommarcafé ska bli ett ställe där man finner lugn o mindre stress en stund! Liksom lite bara-vara! Hoppas vi syns i kvarnen i sommar! Där räknas inga kalorier, bara njutningspoäng!



Njutningspoäng kommer oxå att kunna mottagas på tisdagar vecka 28-32 för då kör vi Zumba på Strömma Farmlodge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar