söndag 15 december 2013

Taggad!

På något konstigt vi så har jag väldigt svårt av att njuta av nuet. Stanna upp och reflektera att jag faktiskt lyckats med det jag startat.
Jag bara fortsätter att jaga, hitta på nya idéer till mitt Strömma! Låta tiden gå och låta hjärnan vila en stund, det är inte min bästa egenskap!
Jag vill helst göra tusen saker samtidigt och hela tiden försöker jag rannsaka mig själv och mina idéer om dom ens är relevanta!?
Jag är i alla fall glad för att jag fått en hjärna som aldrig blir mätt, aldrig sluta tänka eller analysera och hitta på idéer till allt!

Som förra blogg inlägget så är ju detta mitt senaste projekt... Barnweddings!!! Hur läckert som helst! Att kunna ge brudparet och gästerna en unik upplevelse!
Att gifta sig intill ån, i trädgården, ute på ängen eller i ladan! Låta gästerna sitta på halmbalar under vigseln och ga en härlig avslappnad fest i kvarnen! Kanske inte dresscode: kavaj utan dresscode: hängslen!

Dags att stiga upp, köra 2 km till mitt alldeles egna Strömma och städa efter gårdagens festligheter! Förbereda inför kvällens "Doft av JUL".











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar