söndag 30 mars 2014

Skapa minnen.







Igår drogs det många jakthistorier, anekdoter som kommer talas vidare också om 40 år. Fantastiskt att se fin vänskap mellan männen runt bordet igår. Kul att få vara en del av deras gemenskap.

Idag talades det om känslan av Emil i Lönneberga till frukosten. Teskedsgumman har varit uppe tidigare, så härligt att man påminns om fina saker när man gästas här.

Idag kände jag morgonsolen som i Singans farstu på Gotland, ett litet ögonblick som värmer hela kroppen. Känns som att en del minnen börjar dyka upp. Häromnatten drömde jag att jag gick i huset igen. Jag såg allt som det en gång var! Älskade älskade Gotland!

Idag ska jag hälsa på barndomsminnen! Få kolla i gamla hus efter fönster, hoppas det är dom rätta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar